zaterdag 17 juni 2017

Een Sweet Summersuit.

Gisterenochtend las ik het blogbericht met het prachtige (gratis!) patroon om een zwempakachtig speeldingetje te maken, gisterenmiddag was het genaaid, deze namiddag konden foto's genomen worden tijdens een potje waterpret in ons tuintje, en deze avond staat het op de blog.
 De lintjes zijn heb ik fout afgeknipt en zijn nu te kort, maar dat kan de pret niet bederven. Nu dat de lengte speelproof bevonden is, ga ik die gewoon vaststikken.

Als je vindt dat er te veel foto's bij staan, mijn excuses - 'k heb nochtans al hard geselecteerd. Neem toch even de moeite om door te scrollen naar de laatste foto, want dat snoetje, da's goddelijk. Beloofd.





 






VoilĂ ,van patroon tot blogbericht in een wip. 't Mag ook een keer.

Stof: Qjutie4kids (vorig seizoen)

8 opmerkingen:

  1. Hihi, inderdaad, dat snoetje, goud waard! En die billekes ❤ Ook mooie summersuit natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze heeft net een groeischeut achter de rug, en die billetjes zijn dus wat minder omvangrijk. Maar nog steeds om in te bijten, dat wel :-)

      Verwijderen
  2. Heel mooi. Het staat haar kei leuk. Daar gaat ze veel plezier van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel! Ja, op voorhand had ik eigenlijk mijn twijfels of je zo iets veel kunt aandoen, maar volgens is ze met dit pakje gekleed voor de rest van de maand.

      Verwijderen
  3. Inderdaad jij snelle :-) echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen