vrijdag 6 maart 2015

Meer draken en ridders

Omdat het thema aansloeg. Omdat het zonnetje smeekt om meer blote armpjes achter glas. Omdat ik alles uit mijn stofje wil halen wat erin zit. Omdat ik het stofje ook wel gewoon wil opgebruiken, zodat er plaats is in de kast voor ander materiaal.

Daarom, een T-shirt. De koningsblauwe tricot voelt heerlijk zacht, en verwerkt verdomd moeilijk. Maar dat was het waard. Uit het voorpand hebben we een kasteelvorm welgemikt weggeknipt, en met een goed gepositioneerde ridderstof krijg je volgend resultaat:



In het achterpand werd nog een strookje ridders verwerkt.




Mijn klein spook kon het appreciĆ«ren: 



Het patroontje komt uit Ottobre, maar ik heb het serieus moeten aanpassen. 't Kind had precies een slaapkleedje aan. Ik twijfel nog wat over het girlygehalte, met die afhangende schouders, maar een extra portie stoerdoenerij van de drager zijn kant maakt dat hij het wel kan verdragen.

Patroon: Ottobre 1/2015 nr. 19 - Be Cool
Koningsblauwe tricot: Mon Depot (en ofwel is die van Strass, ofwel is het groene spookmateriaal dat. En de andere, dat weet ik niet meer)
Riddertricot: Liesellove







Geen opmerkingen:

Een reactie posten